|
Post by Rojola on May 3, 2004 1:21:37 GMT 2
MITES NYS SUU PANNAA NII !? TAIS MENNÄ TORNEISTA NORSUNLUUJALAT HÄH !!?! HOW DO YOU RESPOND TO THIS !=!?
|
|
|
Post by Ola on May 3, 2004 2:57:54 GMT 2
Kuten oon monesti sanonu: pessimisti ei koskaan pety. Varmaan monestikki tuli sanottua ettei suomi mitään tuu voittamaan, mut tietty toivoin et suomi voittais. Eikä mun dissaaminen mistää katkeruudesta johtunu, vaikka viltz toisin luuliki. Dissaamisella yritin tietty saada joukkueen pelaamaan paremmin. Uskoin siis negatiivisen palautteen voimaan vaikka yleisesti tiedetään että positiivisellä palauttella on parempi vaikutus. Kuitenkin johtuen joidenki pelaajien suuresta egosta ja heidän halusta kerätä henkilökohtaista famee aiheutti sen että väänsin arvostelu nappulan dissauksen puolelle. Toivottavasti nyt kukaan ei ottanu itteensä jos "hieman" offii tuli haukuttua.
Turnaushan alko suomelta ruotsi ottelulla joka päättyi just ja just tasapeliin. Offin peli näytti melko hirveeltä, kaikki tuntu pelaavaan vaan omaan pussiin ja yrittävän super mega mahtava tripla hyper conc homerunei että pääsis sitten päteen matsin jälkeen. Yks ainaki pääs, tuntu leijuvan jossain lähiavaruudessa. Offin ongelma oli siis se ettei pelattu joukkueena, yritettiin aina viedä ite sitä lippua eteenpäin aivan toivottomistaki tilanteista. Toinen ongelma oli se ettei osattu tehä muuta kuin conccia, joka näkyi esim saksa matsin monkissa kun vihut käytti lopussa vaan kolmen deffiä. No tietenki mejän offi tulee perinteisesti ja conccaa kaikki peräjälkeen lipulle hw:n ruuaksi vaikka vastassa on vain sg ja hw, kun pittisolttu on offis. Saksa matsi oli muutenki hirveetä katottavaa, offi saatto välillä kuljettaa lippua kolmeen eri suuntaan vaan saadakseen sen samaan paikkaan misä se alunperinki oli. Pitissä sählättiin alvariinsa, koko offi saatto kuolla samaan vihuun samalla ku joku urpo ei heittäny selvässä tilanteessa lippua eteenpäin. Se ei siis iskostunu mun kalloon että miks lippua ei heitetty eteenpäin paikoista joista se on hankala poimia, vielä kun koko vihun deffi räimii sua kuka milläkin pyssyllä samaan aikaan ku lennät suoraan ylöspäin kykenemättä siis liikkumaan yhtään mihinkään ja vielä kun katsot selvästi oikeeseen heittosuuntaankiin. Varmaan se on se suuri ego joka käskee kyseistä henkilöä viemään liput itse, vitut tiimistä, ego ratkasee.
Onneksin kuitenkin offi tuntu pelaavan kaksi viimeistä ja ratkaisevinta ottelua selvästi paremmin ja näitä "mä vien" tilanteita tuntu olevan selvästi vähemmän, lippukin tuntu lentävän jo paremmin. Vielä kun enkut teki selvän virheen ja jätti openista demomäntin pois, joka ois toiminu paljo paremmin suomen concs only offii vastaan ku ylimääränen solttu. Ranska matsin welli kylläkin tuotti taas pettymyksen, varsinkaan kun offi ei saanu lippuu neljän defee vastaan. Loppujenlopuksi offi pelas ihan kohtuullisesti, vaikkakin tällä kertaa deffi tais olla offia tehokkaampi kun edellisillä voittokerroilla se on ollu toisinpäin.
Deffi pelas perinteisen hyvin vaikkakin kärsi joistakin dropeista ja surkeista pingeistä. 30 pingi deffis ja vihut ei ois saanu yhtään. Eipä kylläkään löydy paljoo deffin nimiä tuolta Uk d00dien ectfc arvokkaimpien pelaajien listalta vaikkakin suomel oli imo turneen paras deffi. Ois pitäny poikien vissiin pelata enemmän ego tfc:tä ja mennä respaan ja päästää vihut läpi et saa paree statsit, oisitte ollu sit yhtä kovii ku ranskan ja enkun deffit.
No kuitenki jaksa rupee mitään ihmeellistä tähän aikaan kirjotteleen joten GG:t vaan ruutuun vai miten se nyt menikään.
|
|
korpse
AT Member
amazing
|
Post by korpse on May 3, 2004 6:14:45 GMT 2
aiva onneton esitys noin paskoja tiimejä vastaan. HUOH
|
|
|
Post by DMW on May 3, 2004 9:46:39 GMT 2
aiva onneton esitys noin paskoja tiimejä vastaan. HUOH L:S<F:F<<:F<:F<::<F<:F< :>SD>:G
|
|
|
Post by Rojola on May 3, 2004 10:54:30 GMT 2
aiva onneton esitys noin paskoja tiimejä vastaan. HUOH that's my korpse
|
|
viltz
AT Member
|
Post by viltz on May 4, 2004 22:00:35 GMT 2
olen sanaton olan postin edessä OOT KUITENKI IHAN VÄHÄN KATKERA MYÖNNÄ